כשאנחנו חושבים על פרסום עבור עסק, מוצר, שירות או כל דבר אחר, אנחנו נוטים לחשוב על הדברים הגדולים, המשמעותיים בהם נהוג להשתמש בשביל לפרסם. למשל, ערוצי טלוויזיה, תחנות רדיו, אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, שלטי חוצות וכדומה.
כל אלה אומנם יוצרים אפשרויות פרסום רבות ואטרקטיביות, אך יש כלים נוספים בעזרתם אנחנו יכולים לפרסם מוצרים ושירותים, למשל, אנחנו יכולים למצוא מוצרי פרסום, כלי אטרקטיבי מאוד לפרסום זול ויעיל. במובנים מסוימים, מוצרים אלה יכולים להיות אפקטיביים לא פחות ואולי אפילו יותר מהפרסום הגדול שאנחנו רואים ויכולים למצוא בכל מקום.
לפני שנסביר מדוע זה כך, נצטרך להסביר בקצרה מה זה בכלל מוצרי פרסום. מדובר במוצרים שאנחנו מספקים ללקוחות שלנו ולכל גורם אחר בחינם והם משמשים אותם לצורך מסוים אל יחד עם זאת גם עוזרים לנו לפרסם את העסק שלנו, בזכות כיתוב השם של העסק, פרטי התקשרות ופרטים אחרים על גבי המוצרים. כמו כן, אנחנו יכולים למצוא מוצרים בהם אנחנו יכולים להיעזר לצרכים שונים, למשל פתרונות אחסון או מוצרים ומתקנים שנועדו לעזור לנו למכור את מה שאנחנו משווקים, וגם הם מהווים מוצר פרסום כך או אחרת.
מדוע מוצרים אלה יעילים לא פחות מפרסום רגיל
נכון שבאופן עקרוני, פרסום בכל מקום ובדרך אחרת, יכולים להיות הרבה יותר רחבים וגדולים מאשר פרסום באמצעות מוצר כזה או אחר. העניין הוא, שאם חושבים על זה לעומק, זה לא בהכרח חשוב. כלומר, אנחנו נראה פרסומת בטלוויזיה או בעיתונות, זה לא בהכרח ישפיע עלינו כמו פרסום על גבי מוצר מסוים או בעזרת מוצר מסוים.
אם אנחנו רוצים לייצר פרסום חכם, עלינו לוודא שיהיה אפקטיבי, עלינו לוודא שיהיה ממוקד. אם אנחנו מפרסמים בעיתונות, לא בהכרח נגיע לאנשים שאנחנו רוצים לפרסם אצלם, לעומת זאת, אם נרצה להגיע אל אנשים ספציפיים, אז הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות שימוש במוצרי פרסום כאלה ואחרים.
לסיכום, זה אולי נראה מצומצם וזה אולי נראה חסר משמעות, אך לעיתים מוצר אחד יכול לעזור לנו ליהנות מפרסום הרבה יותר משלט חוצות או פרסום אחר.