כללי

המדריך המלא לכל האטרקציות המגניבות בכנרת לכל המשפחה

 אין ספק שהכנרת זה אחד היעדים המבוקשים ביותר בקרב עם ישראל ובפרט בעונת הקיץ, כאשר השמש הלוהטת מכה בנו ואנו חולמים כבר להיכנס ולשחות בכנרת האהובה שלנו. יחד עם זאת, מעבר לשחייה בכנרת, יש עוד כמה וכמה אטרקציות מגניבות במיוחד לכל המשפחה שאנו יכולים להנות מהן בכנרת. אז אם אתם מתכננים לקפוץ לכנרת, ורגע לפני שאתם אורזים את עצמכם, את הילדים, את בגדי הים וכמה כריכים טעימים לדרך, הרשו לנו להציג בפניכם את האטרקציות שיהפכו את הטיול לכנרת לבלתי נשכח ולמהנה במיוחד, מוכנים? קדימה.

האטרקציות השוות ביותר בכנרת לכל המשפחה:

  1. פארק המים בחוף גיא- בעוד שאנו אומרים לעצמנו שאנו לוקחים את הילדים לפארק מים, כולנו יודעים שגם אנו המבוגרים מאוד נהנים להתגלש ולשחק באטרקציות השוות. אך מה יותר כיף מלהנות ביחד עם הילדים בפארק מים בכנרת? אתם גם לוקחים אותם לטיול באחד היעדים היפים בארץ, וגם נהנים ביחד בפארק שכולו הנאה אחת רצופה.
  2. רכיבה על סוסים- כן, ניתן לרכוב על סוסים לרקע הנוף המרהיב של הכנרת. מעבר לכך שזו חוויה חינוכית ומרתקת לילדים, זו גם ההזדמנות שלכם להעניק לכל המשפחה חוויה באמת ייחודית, כזו שהילדים (וגם אתם) לעולם לא תשכחו.
  3. פיקניק בחוף- מהי חוויה מהנה בלי אוכל טעים, לא כך? ובכן, בחופי הכנרת מאוד מומלץ להיערך עם סל פיקניק מפנק במיוחד ולהנות בחיק המשפחה. כמו כן, אם הנכם פחות מעוניינים בלהשקיע בהכנת האוכל, תמיד ניתן להנות ממסעדות מוצלחות במיוחד המעניקות למבקרים בכנרת חוויה קולינרית נפלאה.
  4. קמפינג- קמפינג זו חוויה מדהימה במיוחד גם עבור מבוגרים וגם עבור ילדים. מעבר לכך שזו שבירת שגרה, זו ההזדמנות שלנו באמת לספוג את הטבע ולהנות מהצלילים, והנופים המרהיבים של הכנרת בלילה. כמו כן, בכנרת יש חופים מסודרים להקמת קמפינג ככה שאתם יכולים להיות רגועים ונינוחים שאתם במקום מוגן, מואר ומאובטח.
  5. שייט בכנרת- איך נגיד, השארנו את האטרקציה השווה ביותר לסוף. שייט בכנרת זו חוויה מרתקת וקסומה ובמיוחד כאשר מבצעים זאת דרך חווימה. מדוע? מכיוון שחווימה מציעה חווית שייט בכנרת קצת שונה. השייט עצמו נעשה שייט בנהיגה עצמית, כאשר הסירה עצמה מצוידת באפליקציית ניווט מתקדמת ובמפה שמציגה את מיקומכם בכל עת. כמו כן, האפליקציה מעניקה לכם מדריך וירטואלי שמסביר ומשתף אתכם במידע היסטורי מרתק בסנכרון עם הנופים והנקודות בהם אתם נמצאים על המפה. השייט עובר אל מול הנופים של הרי הגולן, טבריה, הר מירון וצפת, הצופה אל הגליל העליון, ואף תוכלו לראות

את שפך נחל סמך, נחל ירמוך, נחל דליות, נחל צלמון ונחל עמוד ועוד. לא מדובר סתם חוויות שייט בכנרת, אלא בהרפתקה מהפנטת ומרהיבה של פעם בחיים. 

אולי גם תאהב