כללי

מהו צימר מומלץ לזוגות?

איזה סוג של צימר מומלץ לזוגות? כדאי לזכור, שדירת צימר, יכולה לשמש יותר ממקום לינה. מומלץ לחפש צימר עם סביבה פסטורלית, מאובזרת היטב, ועם טיפולים או אטרקציות מותאמות לזוגות בסביבתה. מומלץ גם שיוגשו בצימר ארוחות מפנקות. על הצימר לתת לזוג חוויה רומנטית גם לגוף, וגם לנפש. האם חוויה זו חייבת להיות יקרה? לא בהכרח! אפשר בהחלט למצוא צימרים זוגיים איכותיים ומפנקים, במחיר זול ומשתלם. 

מומלץ לשכור צימר מבודד עם בריכה!

כאשר אתם יוצאים לנופש זוגי, מומלץ לכם לשלב בו שחייה רומנטית בבריכה. ומומלץ, שתהיה לכם פרטיות בעת השחייה. לכן, אחד מהפרמטרים של צימר מומלץ לזוגות, הוא שבצימר יש בריכה פרטית. מומלץ, שהבריכה תהיה במקום פרטי ומבודד, אשר לא חשוף לנופשים אחרים בקרבת מקום הצימר שלכם. 

מהם עיצובים מומלצים של צימר?

עיצוב מומלץ של צימר, הוא צימר בחיק הטבע. לפעמים, מיקום הצימר יהיה ממש בתוך הטבע. לפעמים, הטבע הסובב את הצימר, יהיה מלאכותי. ישנם צימרים, הנמצאים בקצה העיר או הישוב, וגובלים בשמורות טבע. מומלץ לבחור בצימר עם גינה. כמובן, חשוב שתהיה פינת ישיבה זוגית. העיצוב הנפוץ לכך, הוא פרגולה עם פינת ישיבה בחצר, או מרפסת. לפינות הישיבה בצימרים השונים, יש עיצובים שונים.

מהו העיצוב המומלץ לאזור הבריכה של הצימר? למען בטיחות הנופשים, מומלץ לרצף סביב הבריכה ברצפות דק. ריצוף זה מומלץ בין אם הבריכה באזור פתוח, ובין אם הבריכה באזור סגור. 

מה עדיף- בריכת שחייה סגורה, או בריכת שחייה פתוחה?

איזה צימר עדיף לכם לבחור- צימר הכולל בריכת שחייה מקורה ומחוממת, או צימר עם בריכת שחייה פתוחה? לכל סוג של בריכת שחייה, יש יתרונות וחסרונות. 

בריכת שחייה סגורה- צימר עם בריכת שחייה מקורה ומחוממת, מתאים מאוד לחורף. לפעמים, גם בקיץ, הזוג יעדיף לשהות זמן רב בבריכה, אך במתחם סגור. יש לזכור, שבריכות במתחמים הסגורים, גדולות הרבה יותר מאשר בריכות השחייה הפתוחות. אפשר להציב במתחם הסגור שולחן עם פירות ומיני מאפה ומשקאות. 

בריכת שחייה פתוחה- מתי כן יתאים לשכור צימר עם בריכת שחייה פתוחה? פעמים רבות, חם מאוד בקיץ. משב הרוח בחוץ נעים מאוד. לעומת זאת, בבריכת שחייה פנימית, יהיה חם מאוד, גם אם לא מפעילים את מערכות החימום. לפעמים, הזוג מעדיף את הרומנטיקה שבשחייה הלילית בחוץ.

אל תשכחו לכלול ג'קוזי בצימר.

כאשר אתם יוצאים לנופש בצימר, מגיע לכם להתפנק עד הסוף. לכן, אל תשכחו לוודא שבצימר יש ג'קוזי. מומלץ לכם לבחור צימר עם ג'קוזי זוגי. כאשר יש לכם תקציב מוגדל, חפשו צימר המשלב טיפולים הוליסטיים.

ומה עם ארוחות מפנקות?

אם יש לכם מספיק תקציב, מומלץ לכם לבחור בצימר המגיש ארוחות. לא כדאי לכם לוותר על ארוחת בוקר ישראלית בריאה ומפנקת. 

באתר "צימר טופ", תוכלו למצוא מגוון רחב של צימרים מומלצים.

אולי גם תאהב